no secret

jag är en sån där puss-människa. dels tycker jag om att pussas. men när jag skrivet tex ett mejl eller ett sms så blir det lätt att stå ''puss'' i slutet. och när vi var mindre, för bara några år sen, så gick det hur bra som helst, och man fick oftast det tillbaka. men nu när man blir äldre och kommer upp i vuxen-världen så blir allt så förbannat krångligt. en puss betyder inget farligt, iallafall inte från mig. så för er som inte riktigt vågar skriva det tillbaka, ni behver inte oroa er över nåt galet. jag tycker det bara är trevligt med puss i slutet. speciellt till mina girleys, dom får massa pussar. och ni vet ju egentligen att jag inte är nå farlig, så jag tänkte bara göra en liten påminnelse :)
puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0