lets have som fun

söööndag och jag har jobbat! sen kom mamma och lillebror till stan, så vi har hyrt film och ätit thaimaaat. har ju inte vart hemma mer än en timme senaste veckan, så det var mysigt. sitter och tittar klart på en av filmerna nu när dom har åkt för en stund sen. den var så dålig så ingen av dom andra ville se :p

igår var det en trevlig kväll med massa brudar på förfesten :) camilla firades i helgen för att hon fyller på tisdag! och imorn emelie år. och nästa helg är det claras tur.. stora vi börjar bli tjejer ;) kvällen igår slutade på s2 för att skaka rumpa! jag hade pumps på mig det gick jätte bra och hade inte ens ont i fötterna när kvällen var slut, haha :) tack mina vänner för ännu en kung partykväll! snart kör vi igen




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0