godmorgon måndag.

vakna somna vakna somna vakna somna vaknat... en kvart för sent för att hinna med bussen. typiskt mig. men nu är jag iallafall vaken. har läst litegrann, vilket är prio ett för mig. kom igen nu amandaaaaa!!!

ska åka in vid 2 och möta upp emelie, luncha lite och snacka skit. samtidigt ska jag köpa en tröja jag har sett på rean, tummis att den finns kvar! fyndade lite snyggt när jag var in för nån dag. fick med mig 6 grejer hem för 250 spänn. jag kan shoppa jag! =) men nu ska jag faktiskt hålla mig fram till våren, och spara pengar till alla resor.

och just ja, resor. det måste vi fixa senast nästa vecka, annars kanske vi får lov att åka till säffsen som en filur nämnde för mig igår..... vilken hemskt tanke! haha


foto: ryan garrison.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0