oh, its what you do with me.

idag är det söndag, och jag mår lite bättre nu, har sovit bort huvudvärken och min bror tvingade mig att peta i mig lite mat. han är bra han, min bror. han är på bio nu med papi, dom ska se avatar. hoppas den är bra :) nästan hela dagen har gått, så det blir ingen träning som jag tänkte i fredags, utan det blir fortsatt ryggläge resten av dagen. det är skönt att ha en sån söndag, som det inte ställt massa krav på, typ att man ska pallra sig iväg till jobbet fast man helst av allt vill ligga kvar i sängen ocgh mysa, dricka coca cola och kolla på massa serier. så det är skönt att det är en sån söndag idag, jag brukar ha alldeles för få av dom.

i fredags så var camilla, jennie och therese här. vi hade lets dance mys (jag vill helst säga idolmys, men jag vet inte varför) fast vi kollade inte så mycket på teven tror jag, vi satt mest och pratade. det är väl egentloigen det som är det bästa med en myskväll, att alla är helt slut och ligger i ett varsitt hörn av soffan och bara lyssnar på den som pratar. jennie slet av sig löshåret och kröp ner i knät på therese och fick bli kliad i håret, såg ut som om hon njöt på ganska bra ;) vi pratade resa också, så nu har jag kirrat hotellrum bredvid dom. så imorn kommer jag nog att vara glad och berätta mer om vad det är för resa. iiiih :)

igår på förmiddagen så var det handbollssammandrag i maserhallen. vi spelade fyra matcher.
gustafs- mockfjärd 7-4
borlänge vit 1- gustafs 8-4
borlänge röd - gustafs 0-14 !!!!!!!
borlänge vit 2 - gustafs 6-2

2 vinster och 2 förluster kändes grymt! så nästa söndag kör vi igen i gylle. fast då äre riktiga matcher, igår var det mini, 4 utespelare bara. så direkt efter jobbet åker jag och coachar! himla kul :)

hoppas att alla har haft en lika kanonhelg som jag har haft :)
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0