söndag.

och vi har huvudvärk. kan bero på poppandet och smällen påvägen hem. eller så beror det på ubåten och alla vinglasen. hursom, det sitter ihop på nåt vis, det är jag säker på. haha.

det var först 50-års fest i heas bystuga! rätt mycke med folk, men bara ääääldre. vi åt massa gött och hade trevliga konversationer. jag älskar min släkt så otroligt mycket. precis när trubaduren skulle köra igång musiken så skulle jag åka. åkte räcerbil in till borlänge och snubbla upp till lovisa. där var hon och sarah, himlans opepp. men dom blev tillslut pepp utan magont. :) sen drog vi ner på stan och ställde oss i den låååånga kön in till s2 (nej, det var inte en pers i kön) träffade massa trevliga folk och spanade på snyggingar. dansade och hade trevligt. :)









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0