there's no reason to hide.

godkvällis

idag har jag jobbat på kuppan på brothers & sisters :) med en sköning vid namn claudia, inte konstigt att dagen gick så fort, trots att det var toklugnt. har snappat upp lite nytt plus att man fick se ögongodis, så jag är himla nöjdis. nu laddar jag ipoden för det är dags för skola imorn, och faktiskt, det känns ok! (här ska det tryckas på gilla knappen) skrivit ut tider för lördag har jag gjort, för då är det matchdags igen! så nu ska jag mysa ner i soffan en stund och kika på nån film, nåt med huset hette den. verkade lite mystisk sådär i min smak.

kollat resa idag också, så på torsdag måste vi bestämma, iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhh det har redan gått mer än halva januari.. snart hörrni, snart är jag levande på riktigt

..filmen började för 20 minuter sen, så nu kommer jag väl inte fatta nåt, men håll tummarna på att det blir tvärtom så fortsätter vi att vara glada och nöjda.

puss puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0