you can stand under my umbrella.

igår var det lördag och anna fyllde år! det var partaj där med massa skratt, tjo och tjim och sing star! sara vann mästerskapet! grattis till henne och grattis igen till anna och grattis till angelica som fyller år idag :) en himla massa grattis hann vi med nu, kanon ju! mot slutet kom pojkarna, och det är alltid lika trevligt att träffa dom. dom pojkarna tycker jag om :) sen bar det av in mot s2, vilket var trevligt. men jag fick tillbaka min släng av magsjuka jag hade förra veckan, så min KÄRA MOR ♥ kom och hämtade mig. det var en himla trevlig början av kvällen och en mycket läskig avslutning av den.

jag bjuder på några linsluser




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0