det känns som söndag

det har varit en trevlig dag på ikea och köpcentret i gävle! alla var helt slut i kroppen så vi ville åka kundvagn allihopa. men det gick inte så det var bara att bita ihop och shoppa lite extra. men jag måste säga det att det blev inte alls mycket idag. 2 påsar bara. men vi bestämde oss för att åka tillbaka när vi har mätt allting i badrummet så vi får hemma alla grejerna. plus att jag handlade inget för det är inge roligt att göra det om man inte vet om man ska vara kvar här hemma eller om jag sticker snart! :)

men jag fyndade rejält inne i gallerian istället! en vit kappa som jag suktat efter sen förra året var nu med på rean. 79 pix!! kommer inte ihåg vad butiken hette. sen ett par byxor, en blus ett linne och en tischa inne på bik bok. allt för 198:- när det är såna siffror på kvittorna så är det kul att handlaaa!!

nu ligger vi i soffan och kollar på film. yaya flickorna med sköna tanter! måste erkänna att idag har det kännts som det varit söndag. en riktigt skön söndag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0