får mig ett gott skratt

sitter och trycker i mig en räksallad! och bokstavligt talat trycker.. fulla munnen! kan knappt tugga! gött

får mig ett gott skratt ute i butiken nu när jag ensam med nya ring in'arn, HAHAHAHAHA. men ingen idé jag säger vad det är för då kanske fler skrattar. och det skulle vara för hemskt att dela med sig av ett skratt.... HAHAHAHA. hö höm. tillbaks. jag har gjort ordning ett nytt jeansbord på tjej. NYHETER FRÅN LEVIS! MYCKET SNYGGT! och även på kille hänger jag om en vägg. OCKSÅ LEVIS NYHETER! MYCKET SNYGGT! så ta er hit till jc falun och shoppa er något höstnytt eller fynda på rean! ;)


4 dagar!!
i love the way you move.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0