igår

blev det förresten att spela minigolf efter jobbet. och som tur var slog jag mitt personliga rekord!! 59 points!! och det var väl bra tur, för jag är sååååå jäääääkla dåååålig förlorare... speciellt på minigolf! men tur att jag vann :) annars hade jag blivit så jäkla grinig. fan vad fjantigt, över lite minigolf? haha.

sen blev det att fira ännu en fin kväll av våran svenska sommar i torsång! mycket folk och båtar ute. och god mat! det blev nachotallrik för min del.. men det är så mycket mat så vart ska man stoppa det? efter halva tallriken är man ju proppis :)

sen blev det hem. och jag skulle ta det lugnt och ligga i soffan och bara lata. men det blev en ändring och hoppade snabbt in i duschen! in till stan!
..men när jag skulle välja kläder (vilket oftast brukar gå ganska snabbt) så gick det åt helvete...... hade en sån där dag när allt var åt helvete. håret, sminket, kläderna, skorna.... ALLT. så jag bestämde mig för att stanna hemma ändå. men mamma proppsa på att jag skulle åka så då dampa jag lite och gjorde mig klar på 10 minuter och då blev det bra! ska det vara så? att man ska behöva dampa lite för att man ska bli klar... :)

det blev iaf vidare till grabbarna och sen in på s1. före i fredags så har jag aldrig vart på s1. himla trevligt ju :) nu längtar jag tills jag slutar jobba om några timmar!!! iiih. :):):):):):):)

(låtsas att det regnar nu, men när jag slutar är det sol)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0