the show must go on


nu är den äntligen min snart! slutsåld överallt men igår hittade jag den! nu kommer det bli massa fräscha party make-uper när mörka hösten är på ingång.. den flyger hem till mig just nu, hihi


hej förresten! gårdagen var toppen!
solade heeeeela dagen och fick lite färg, åkte till dammsjön mot kvällningen, hem och duscha och äta mat i stan, hämta brudarnas grejer och fixa oss för att åka till falun! vi cabbade ner och dunkade runt.. med alla gamla bilar.. i crousingkön, wopps ;) sen parkerade vi och kikade runt lite på stan. rätt mycket överallt! och hittade det mysiga utestället rådis. dit ska vi nästa helg bestämde vi, måste prova på nåt nytt! (många pratar om det men jag har inte varit dit förns igår) efter falun åkte vi mot borlänge och satte oss på s1. brudarna drog så småningom så då joina jag grabbarna!

nu ska jag kliva ur gårdagens och på med dagens! vi ska in och hämta ut tågbiljetterna och handla lite smågrejer. och förhoppningsvis ligger det ett paket i brevlådan när jag kommer hem ;)



Kommentarer
erikaolsson

får ja fråga vart du hitta den? :)

2010-07-30 @ 13:18:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0