i have something to tell you

sitter ute i solen på balkongen. det är hur skönt som helst ute!! äntligen får jag en dag med sol på min semster! jag ser ut som ett lik för att det har bara varit dåligt väder, har ju inte kunnat sola nånting. och min frisör har semester stängt så jag har inte kunnat lagt mig i solariet. och iofs så känns det himla fånigt att lägga sig i solariet mitt i sommarn? fast jag hade nog gjort det om hon hade haft öppet! huhu. men nu har jag fått en liten rand iaf så det är skönt. och just precis nu så sitter det en fjäril på min mobil, bara några cm ifrån mig!! gullig


jag har nåt att berätta:
som jag har sagt förut så har jag haft problem med min mage. ända sen jag var liten. vad jag än äter eller dricker så sväller magen upp och jag ser ut som jag är gravid x7 och det gör hur jävla ont som helst. och jag har varit till lä'kare efter läkare, åkt till jobbet, provat jobbat, men åkt hem igen, varit på förfest men åkt hem när dom andra gått ut på krogen, kan inte äta eller dricka ordentligt. och läkarna är dumma i huvudet för dom säger att det har med stress att göra. men hur fan kan man vara stressad som bebis?? eller att det inte är nånting. och den senaste läkarn sa att jag ''pirrig i magen för att jag inte visste vad framtiden har att erbjuda'' men man vet väl skillnaden mellan pirr och ontsåinihelvete!!! då talade han om för mig att om jag visste bättre än han så kunde jag gå därifrån. idiot.

men först igår så var ju vår massör här och hon kan heela kroppen också. så hon gjorde det och märkte att det var stopp i magen. typ i tarmarna att jag sväller direkt jag äter för att magen kan inte arbeta ner maten. så hon sa åt mig att sluta med mjöl! för mjöl stoppar sig som en boll i tarmen och kan inte bearbetas. pasta, bröd, mjöl och hårdsmälta grönsaker ska jag inte äta. och när jag lagar maten ska jag använda riktigt smör och grädde.

så idag har jag ätit stekt kassler men istället för pasta så hade jag ägg och broccoli till. och det var super gott! känner dock ingen skillnad på magen än, men förhoppningsvis så ska det bli bättre efter ett par veckor så kroppen hinner vänja om sig till den mat jag ska äta nu. och dricka minst 2 liter vatten om dagen (vilket jag är väldigt dålig på) och äta nötter och mörk choklad istället för feta chips. mc donalds mat tex, det kan jag inte äta för det är för fet mat för min mage.

jag blir kallad tråkig, sur och grinig, jag kan inte gå till jobbet och jag sitter hellre hemma än att träffa folk. men nu jäklar hoppas jag på att det här kan vara en lösning på mitt problem, för när man har så ont så man inte orkar med sig själv så orkar man defenitivt inte vara varken trevlig eller vara runt någon annan heller. och när jag sväller i magen skäms jag ju för det känns som jag väger 200kg.


ni håller tummarna att det går åt rätt håll va?? så jag kan komma tillbaka and rock the world


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0