midsommar lördag!

dagen började hos mig, bara vi tjejer. sen åkte vi vidare till säter till finnäs och pontus. förfest och pizza där, sen blev det nergång i dalen. det var hur kul som helst nere i dalen, träffade massa personer som jag inte träffat på länge. kramades massor, dansade, drack goda cider, pratade skit, fick mig några goda skratt och grät några droppar. tänk vad livet kan vara fint ibland :) sen far det av hemåt för att gå på logefest igen. på bilden längst ner ser ni deras svar på mitt sms.

maria: hej, vart är du gumman? kommer du hem? mamma och vi undrar.. kram maria.
jag: japp! vi är på vägen, var beredda! nu ska vi dansa skorna av oss!

men när jag kom dit så ser ni att dom redan dansat skorna av sig så det blev lite låtar till gitarren sen några fina telefonsamtal. sen sov vi gott :)

puss & tack allihopa som gör mig glad- kunde inte fått en bättre helg ♥







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0