åh, rocka på

kom precis hem. mamma skulle spendera en timme i bilen typ medan hon väntade på min bror, han spelade lazer dooom med några vänner. så hon hämta upp mig och vi åkte och lämna tillbaks filmerna och drog ica maxi, det var tomt både hemma och i det här kylskåpet. ''här som jag säger har blivit mitt nya hem'' :) s¨nu har jag mat, frukost och massa frukt! sen åt vi lite god mat, sen åkte dom hem. love my little family ♥

tjejer!!!! jag kom på en grej. när jag fyllde 18, visst fick jag det i present av er då? lazer doom? nu har jag tom hunnit fylla 19, och vi har inte gjort det än, så nu gör vi det någon dag, eller något annat roligt! för mig skulle det iofs bara räcka med att ni har en tjejkväll tillsammans med mig och umgås, skrattar och myser, sånt som vänner gör liksom. låter bra va? :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0