out of my life.

har haft en riktigt rolig, men förbannat kall dag idag! :) på höskullen i stallet i skogen..(och nej, det är inte så perverst som det låter) ni kommer få se resultat så småningom! är förväntansfull!! tack girley! :)
nu ska jag proppa i mig mat! våra magar kurrade ikapp, haha. och sen ska jag slänga mig i duschen, plugga eller nej, jag hinner inte plugga. det blir massa teve idag. för det är tisdag och seriekväll! så det blir på med mysdressen och fram med popcornskålen. har jag sagt att jag älskar popcorn? det slår det mesta. justja. jag ska ringa camilla också, hon ska få veta en hemlis som ingen annan får veta. hihi :) puss



Kommentarer
Anonym

Jag saknar dig med!

2010-03-23 @ 19:02:10
camillaaaa :-)

nyfiiiiken!!! :-D

2010-03-23 @ 20:09:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0