the animal comes around

jag vet. det har varit skittråkigt att klicka sig in här. har haft en torrperiod, men jag kör igång nu igen, höhö. låter som toppbloggarna? så oseriös jag är, haha....

har haft en bra dag! har varit på himla bra humör, till och med så en klassis frågade ''varför jag ståt där och ler''. jag brukar vara glad. men kanske inte som idag :) pluggnördar på morgonen, sen styrketräning på idrotten! (satan vilken träääningsvärk jag har i rumpan) och lite badminton. sen pannkakor till mat och sen lite skitsnack i natursalen! fina fisken, he he get it?

sen vart det kuppan med linda och emelie, jag storshoppa ett helt nagellack!!!!! och 2 chees. he he. sen drog jag vidare mot falun, träffa fint sällskap :):) sen handla present och fynda ett armband! och provade fula skor

kom hem, slet av mig allt oskönt och på med mysdressen. nu är det vitamin care och pluggnörden som är framme :)



inte sån god smak. äpple är bäst. svarta nagellacket är mitt tredje på ett halvår ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0