FINAL COUNTDOWN

har haft en kanonhelg! hoppas ni har haft det också  

nu pluggar jag som en idiot. är snart helt klar! vet ni hur underbart det känns att för en månad sen hade jag 50 arbeten att göra!!!!!!! nu har jag 3 inlämninsuppgifter och 3 prov kvar att göra=KLAPPAR MIG SJÄLV PÅ AXELN OCH TACKAR MIN UNDERBARA MENTOR OCH BÄSTA MAMMA. för som ni märkt har jag inte varit så social här men det har behövts. och kommer behövas veckan ut, sista rycket nu hörrni, nu kör vi!

...för om 7 dagar åker vi till arlanda, och då är allt slit och plugg så värt. plus att det löste sig så våran vän kan följa med ändå   och det är fint väder där borta och jag har köpt nya sommarkläder. åååhhhhhh jag längtaaaaaaaar. 26 DAGAR

tjing ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0