SVENSKATAL NP

svenskatalet i np ska jag göra imorn. först av alla kl 08.30. har bara skrivit pm'et, men inget tal. heja mig att jag kommer få vara uppe hela natta

har färgat håret på mamsen precis, och måste skriva klart talet. för jag måste duscha, packa och fixa allt inför imorn. för då åker vi till dössberget direkt efter mötet 11.00 och blir kvar där tills det är slut imornkväll. vi äter lunch och blir sminkade och får håret fixat på eftermiddan, kör genrep och kör sedan klockan 19.00. imorn blir det inte bara underkläder, utan vanliga kläder och balkläder ocksååå! tjuuusiga vi kommer att vara    tar med mig kameran så får ni se imorn! 



mitt tal handlar om ''min och andras syn på otrohet''
håll tummarna att det går fint, och så sover ni gott! puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0