2010-11-10

heeeeej sötisar

har lyckats med första vurpan i snön! ont som fan, är stel i hela benet och svanskotan. skrattade som fan och det enda jag tänkte var *hoppas ingen såg mig, hoppas ingen såg mig* haha. skottat hela gården och sen hjälpte jag johan med lite skruvning i hans nya lya! kommer bli riktigt bra! och gissa om jag längtar ännu mer nu?? :) 
men imorn blir det ikea hela dagen lång och massa mys med mormor och morfar :) bara vi ska åka dit, great! 

har tränat ikväll också, fy satan vad jag tjatar med dom blir bara bättre och bättre och är förbannat bäst dom små söta! 

nu ska vi se inspelade nikita för att senare se andra avsnittet! älskar såna slags serier. sen blir det ännu mera packning så mitt rum blir tomt :) iih




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0