another great night

hade en fin kväll igår med min darling! var riktigt längesen och efterlängtat! :) vi myste till idol, åt asgod mat, drack mina cosmopolitans - som var asguda! några glas vin, bytte nagellack, kollade film och skrattade som bara fan ♥

sen fick jag tyvärr feber igen och dog på soffan direkt hon åkt hem. jobbade inte idag utan klev upp halv två helt död från soffan. världens jävla hosta som gör att huvudet vill hoppa ur kroppen! ont i huvudet o feber. känns som kroppen ska förfalla.. men hur som helst så är jag feberfri för stunden så det kommer lite snygga brudar hit ikväll och kikar film o myser. synd att läget är som det är, så alla inte är med. 18 på bolle, så hoppas ni får en grym kväll ute o att det är fullt med folk! o oktoberfest är det också! men det kommer bli mys! vi ska se filmen ps i love you, sååå bra film. :)



Kommentarer
steph

en va mina favorit filmer :D

2010-10-11 @ 11:33:39
URL: http://stephaniebell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0