is it love or is it art?

woooow! nu kommer det hända massor här framöver. kan hända att det inte kommer bli mycket nytt här! 

men idag har vi varit på vårat första sammandrag i borlänge! en vinst, en oavdjord, två förluster. förbannat bra spelat! men nerverna satte sina spår i första matchen, hehe. nu sitter jag och anmäler oss till två nya sammandrag så det är bara att träna på! redan imorn! mina gullisar :)

och imorn är det lön! och jag ska jobba. jag har fått ett nytt, till jobb :) och träna, och till skolan. resten av veckan betsår av att kika lägenhet, besöka banken, buda på lägenhet, träna, jobba, gymma och till helgen blir det party! dags för det nu efter flera helgers rehab. är sugen på att färga håret i någon annan färg, klippa lugg och sätta i hår. men det sista kommer aldrig hända igen. jag kommer tröttna! fixa halloween kläder..... buuu. kan man köra samma som förra året? neeeej, vad trökigt.. ikväll ska jag kolla gossip girl och tredje äckelfilmen, haha. fina vänner har jag också, och förbannat roliga och superduper snygga! ♥

hursom, vi hörs när vi hörs! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0