JAG BLEV JAGAD AV SNUTEN.

gooooooooodmorgon! idag har jag sovit tills för en stund sen! vilken skön sovmorgon

idag ska jag köpa nya bollar, fylla sjukvårdsväskan, skicka traderagrejer och kolla på en lägenhet igen. men idag har jag dock inga förväntningar på nånting. och det är nog tur med tanke hur på hur jävla besviken jag blev förra gången.. skippar nog gymmet idag och vilar lite. ska dit imorn efter jag jobbat förmiddag! 

ska slänga i mig nå käk och ge mig ut på en promenad i solen! det ser iallafall skönt ut inifrån  hehe


Kommentarer
Helena

Tänkte bara kolla om du kan lägga ut en länk när du lagt upp nått på tradera? :)

2010-10-21 @ 16:28:25
URL: http://helenaochhelena.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0