min fredag.



i fredags så jobbade jag stängning, inget ovanligt med det iofs. sen hämta pontus upp mig o vi åkte o handla tacos o kollade idol. han fick sms av sin kusin som tyckte vi skulle komma ut till skäve... ja, skäve!! vi satt o vela ett ganska bra tag innan vi bestämde oss för att åka ut. ett tomt hus med bartömning lät ju helt ok. :) åkte förbi lovisas nya lya o sa hej innan vi åkte ut mot skäve. långt så inåt helvete var det, gussarvshyttan, typ där vi firade midsommar!

cosmopolitan, jack o cola, dynamite, pärongrogg, tequila, mjölkdrinkar....... 4 tomma spritflaskor o mycket glada vi :) haha. det var hur trevligt som helst! hade träffat sofie förut, för längesen, men ingen jag umgåtts med o aldrig träffat hennes kille jonatan. men satan i gatan vad gulliga ni är! enkla, roliga störtsköna. jag älskar nya människor! :) tack för en grym kväll som måste göras om!

tog kort på alla drinkar också, men min mobil vill inte att jag ska dela med mig av dom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0