STARTING FRESH

brudarna har precis åkt hemåt. supermys! vi har kollat filmer, ätit paj, chips, godis, halstabletter och nässpray! haha. snackat lite skit och smidit lite nya planer! lönehelgen verkar bli nästa offer ;) men före det, en till myshelg! ♥ 

känner mig lite piggare, för tillfället. det går upp och ner.. har nog ingen feber nu heller, men förbannat ont i halsen. gaaaah! vill bara bli frisk typ nu över natten så jag kan träna imorgon efter jag har vart till jolina. ska till henne imorn så hon ska få träna lite. jag ska vara med och sitta hårmodell igen till hennes examensarbete. blir nog något liknande förra gången, men vi ska bara träna imorn. det blir kul! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0