good late morning

sovmorgon idag :) skönt! börjar kl 14.

jag jobbar ju i en jeansbutik, men hatar egentligen jeans. haha. (att ha dom på mig alltså) förutom mina nyinköpta levis 603! :) dom älskar jag, men jag kan ju inte använda dom varenda dag. så jag är mer en leggins nörd. men jag har bara haft typ helsvarta, helgråa, blanka, gråa, gröna.. aa, ni fattar, enfärgade. och jag har letat runt lite, för nu till hösten är det supermodernt med olika slags patchar på leggins, men jag har inte vetat vad jag velat haft..




men när vi var på lager157 igår så hittade jag ett par som jag tyckte var snygga, så jag fick ge 60kr för ett par. helt ok! ;) så jag visar dom ikväll.. då ska ni få se min nya sjal också.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0