louder than a boom.



ska införskaffa mig en ny kompis! miss bitterfitta skulle behöva avreagera sig.

jag hade bestämt mig för att aldrig vara negativ här på min lilla blogg. jag hatar själv att läsa tråkiga, negativa bloggar som man antingen blir orolig över eller tykker är patetiska. men nu måste jag för några stunder, oh ni får tykka vad fan ni vill.
 okk inte kan jag skriva bokstaven ''se'' heller. därför är det dubbla k eller nåt annat fult.

anledningen till att jag är på så dåligt humör är för att det finns idioter som drar energi ur en helt utan anledning, jag hatar folk som ljuger okk är otrogna. sanningen kommer fram hur som helst, så var ärlig från början istället. okk otrohet finns det ingen som helst ursäkt för. men nu har jag talat om vad jag tykker, så vi får hoppas att det okk den professionella hjälpen hjälper, annars blir jag inte är kvar här många dygn till.

ni som inte vet vad det handlar om behöver inte ta åt er. det är ingen av er som gjort något, men jag har vänt hela världen upp okk ner, tagit ut det på alla. hatar allt okk alla, okk inte minst mig själv mest av alla. jag ska försöka komma tillbaka så fort som jag kan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0