plans för wednesday

bestämde då samtidigt att ta med mig grabbarna på box på onsdag! och övertalade johanna att boka om sitt pass till det här. det är perfekt att gå i par när man ska prova något nytt när man ska jobba tillsammans med någon. slipper man tycka att det är pinsamt när man boxas med en främling :) visst ska det bli kul hörrni?

Boxercise (Box) – En boxinspirerad konditions- och styrkeklass.

'' jag bokar åt er imorn, grabbar. ''
'' aa, det blir fint! säger johan
'' aa men vafan, aa eller jag hör av mig. säger alex och skrattar
'' nej, men jag bokar imorn. säger jag
'' aa, men vafan, om man blir sjuk då? måste man ringa dit då? som i skolan..
'' haha, aa. det måste man
'' men åh, okej.. då får nån av er ringa om jag typ skulle få halsfluss eller nåt. för det kan hända. och jag hatar att ringa till folk!

haha


Kommentarer
johanna

det blir grymt! jag är taggad till tusen ;)

2010-09-07 @ 18:23:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0