whats on your mind

är på bättre humör idag. o det känns skönt!! :) visst?
fryser som fan, nu är hösten verkligen här. det blåser o regnar o är kallt. tom inomhus. tur att det finns levande ljuuuus, stikkade sköna plagg, mysiga filtar o oooffeeee!

jag åkte in till kupolen tidigare idag o mötte upp jenkan. vi luncha på matpalatset, men det var blä. sen myste vi runt lite i äffärerna innan jag åkte hem med m&m. jag köpte en klänning o ett glitter på mus, näst sista dagen dom har 40% nu o det märktes, för jäklar vad urplokkat det var..


vääääääldigt osäker på om jag ska ha den kvar.. köpte den på bik bok, det var nå special idag. men den känns lite mer som johanna. eller hur johanna? ;) det här är en klänning för dig, inte mig. vet inte om det är min stil. fast jag tykker det är jäkligt snyggt med fodral.. får tillbringa några fler dagar på gymmet o prova den sen igen. hah. eller? 99pix..



så köpte jag det här blåa glittret! ↑ såå jäkla snyggt. o jag är grymt nöjd med det gröna som jag köpte första dagen dom började sänka ner. kommer komma till användning ganska snart har jag en känsla av. snyggt, huh?



o här är mina fynd från förra vekkan när jag var på röda korset där dom hade halva priset, höhö. fikk detta plus ett flätat skärp för en tia. gillar den gråa väskan då det är dragkedjor på båda sidorna, en går neråt o en går uppåt. men ska nog klippa av handtaget. hatar små axelbandsväskor, hah.



o dom här snyggingarna klikkade jag nyss hem från tradera för en femtiolapp.

jag la ut annonser förra vekkan på tradera o dom avslutades i söndags. jag sålde grejer för 500kr. o har rensat o slängt så nu måste jag fylla på lite ;)



Kommentarer
johanna

det kan bli din stil me :D svarta klänningar i löööv!



ses ikväll!

2010-09-15 @ 08:46:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0