2011-04-14

hello darlings

idag har jag bjudit mamma o lars på mat. falukorv, spenat o potatis blev det. sen käkade vi upp en bit av min kladdkaka, suuuuuuuupergott! sen gjorde jag iordning oss, så vi kunde åka till falun på modevisning. det tog längre tid än vi trodde så kom hem för en liten stund sen bara. men det gör inget när vi är sånt supergäng så ikväll fick donken bjuda på kvällsis. vi hann in på rusta en sväng innan modevisningen i falun så jag köpte lite mysiga prylar också. men nu ska jag tvätta av mig sminket och hoppa i säng! kör långpass imorn, 8.30-19.15.

och imorn får jag även min sista lön från ett av mina jobb. jag jobbar alltså på ett ställe mindre nu! vilket betyder ALL IN




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0