22 februari.

haloooooj. 
kom innanför dörrn för en stund sen, har jobba till 17, sen varit på station och köpt nytt busskort. är ju över 20 nu så då får jag betala mer. det är negativt med att bli äldre, haha. men hade ett gammalt busskort så lämnade in det och fick det nya kortet 50 kr billigare! :) så nu kan jag åka till jobbet utan att åka fast, huhu. 

var så himla skönt när jag kom ut från kuppan och det var ljust ute! jag trodde det var mörkt. så jag fick 40 minuter i det ljusa innan det blev mörkt! ska slänga i mig nåt lätt käk, sen sticka ner till gymmet när johan slutar! det ska bli skönt att få igång kroppen lite. kanske man blir lite piggare i skallen också! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0