fan vad värdelöst.

gick åt helvete med att ta mej ner till gymmet lite tidigare. jag tog mej halvvägs och drog fetaste vurpan och satte mej på foten!! det knaka i hela leden så trodde fan den var av.. kunde inte resa mej på en gång heller. annars brukar man ju resa sej fort som fan och kolla så ingen såg. men istället så åkte bussen förbi och flera på bussen tyckte det var kul som fan. arg som ett bi och ont i hela kroppen reste jag mej och stapplade hem igen.... hade förberett grönsaker som skulle kokas, men dom kokades såklart över när jag slog på spisen...... 

nu har jag vart och lånaat bandage hos grannen och ligger och halvgrinar i soffan. haha. fan vad värdelöst och patetiskt. HATAR DEN HÄR JÄVLA VINTERN!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0