fantastiska helg

hade en fin kväll igår med galna, fina, snälla, grymma, glada, snygga människor! :) efter jobbet blev det en startgrogg hos sarah, med lite skvaller och korv med bröd och räksallad! en fin start, haha. 
sen blev det hem för ett städryck och dusch! sen kom en del av gänget hit och fördrinkade och spelade spel. tjejerna vann... inte. men det är ju som vanligt fusk! haha. 

sen gick vi vidare tre portar bort till nicke som hade fyllt år! där blev det röj som aldrig förr. spillde drinkar, dansaade i soffan, shottade päronkonjak, vissa drack absinth, vi spelade sönder vem  dancar kuduro, fick skäll av grannarna, snackade skit och hängde med i svängarna, åt frukt och hade det förbannat bra :) 

sen drog vi vidare mot stan och bolle. men jag hade inte mitt leg med mig, jag trodde det låg i mammas bil efter ikea för där ligger plånboken, men det gjorde den inte. jag hade vänt lägenheten upp och ner och var lite smått sur. och såklart fick jag inte komma  in utan leg, haha. så jag joggade hem igen för att kolla igen... och jomen visst!!! nog fan ligger det under mikron...... av alla ställen. men där var det, och jag joggade ner till stan igen och knata in på bolle. mitt gäng var fint! och några andra trevliga prickar. men jag tycker det mest var fjantiga kostymnissar och bitchiga brudar där. nope, bolle är inte min grej. inte igår iallafall.

vi drog ganska tidigt för att plocka med oss pizza hem, skvallrade lite och gjorde några vurpor. :)
tack galningar för en fin kväll! ni är grymma :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0