haha ett gott skratt på morgonen



jag är så slö på morgonen.. verkligen ingen morgonmänniska! så var lite seg imorse med, så skynda mig allt vad jag hade, slängde på mascara, jeans och t-shirt och tänkte att jag kan äta lite gröt innan jag sticker. men icke, klockan ringde igen och det var 3 min tills bussen skulle gå.. så jag la ner gröten i en fryspåse, la den i en systempåse, och den i en annan påse. hahah. för att det inte skulle läcka och jag var tvungen att äta frulle! så kommer jag in på bussen och sätter mig och tar fram hörlurarna.. innan jag gör det så hör jag en tjej längre bak:

''öj, du! känn! visst luktar det gröt??'' hhahahah

min halvvarma havregrynsgröt ligger då bredvid mig, hahaha. stackars tjej måste ju ha trott att nån var dum i huvudet.

men nu har jag ätit min gröt efter att ha städat hela butiken....torkat golv, dammsugit och dammat. visst har jag sagt att det tar ca 45-50 min att göra det?? haha. hoppas på mycket folk idag! :) godmorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0