2011-01-12

hade en fin kväll igår med mandy o fanny. vi gjorde hemmagjord pizza och satt och pratade i flera timmar. gamla minnen och massa skit. sen lämnade mandy oss och vi gick in på vinet. tömde resten av dunken :) och pratade vidare i timmar... från 20-efter 02. om allt mellan himmel och jord. så fint! ♥

fanny åkte hem idag på dagen efter att ha spytt 3 gånger, stackar liten. magsjuka? nejtack. skickade hem henne för att kurera sig och jag gick lös med handspriten i hela lägenheten, städade, vädrade och tvättade allt. som om hon vore en bakterie.. haha. men bäst att vara på den säkra sidan, för nån magsjuka har vi inte råd med hos mig. helmysig kväll igår iallafall. alltid fint med sena nätter och massa vänner runtomkring. 

sen kom mami hit och vi lagade lunch vid 14. sen hjälpte jag henne att färga håret och fixa det, blir så när jag tagit med mig alla pryttlar, haha. stackars mami. hon åkte strax efter 16 och då dog jag i soffan. äntligen lite ledigt på min lediga dag ;) 

sen kom johan förbi innan träningen, så vi drack lite kaffe och pratade.. i några timmar. trevligt att prata. börjar bli bra på det nu, hihi. sen blev jag rastlös efter att ha sett max reklamen på teven ett antal gånger... och hört montizami snacka om dom där jävla toffsarna! och vart förbannat sugen på hamburgare.. snacka om att lyckas med reklamen..... så jag tyckte fredrik skulle följa med mig och köpa mat, så det blev en drive, sen hit och dö i soffan. 

sen blev jag rastlös igen..... så jag begav mig några hus bort och myste ner mig i ett soffhörn. så spenderade några timmar där och kom precis hem. stackarn måste ju få sova lite. och jag med. imorn börjar jobb! 

har haft en perfekt dag med mycket att göra och en bra avslutning med ett snyggt sällskap. :)
wow...kramp! måste packa gymväskan och lägga mig. jobb imorn! godnattpuss



en av mina kladdkakemuffins jag bakade för någon vecka sen. sarah, jobbet & mormor o morfar gillade dom. fan vad jag kan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0