what a week.

har haft en inte så fin start på denna vecka. eller helg överhuvudtaget. i fredags kände jag mig slut efter jobbet och dök ner i soffan efter en dusch och lång dag i falun. somnade tidigt. vaknade på lördagen med halsont som fan, men åkte in till jobbet ändå, för trodde det var sånt där som maan kan ha på morgonen.. men det blev bara värre under dagen. slutade rätt tidigt så tänkte hem och vila så jag orkade med kvällen. men ha ha. jag lagade mat, duschade och dog i soffan. somnade före 23. på en lördag.

vaknade vid två och störtbölade av pain. har aldrig haft så jävla ont i halsen någon gång. försökt dricka vatten och ta halstablett men inget gick. kunde inte prata. gick runt hemma i ren PANIK!! 

på morgonen efter fick mamma ringa mitt jobb och sjukamnäla mig eftersom jag inte kunde prata. haha det kändes konstigt. men jag kunde inte prata. inte dricka, inte ära, inte prata. sen skjutsade hon mig till doktorn.. fick ta massa prover så jag blev helt blåstucken.. somnade en stund i rummet.. sen kom doktorn in och bröt ''grattis! du har vunnit en pennicilinkur!''

en fet halsfluss och jag fick inte prata. förns idag. idag kan jag prataa! det gillar jag. gillar bara tills jag blir ''ont och feberfri'' så jag kan gå till jobbet igeeeeeeeeen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0