completely insane



nu var det längesen jag hade ont i magen, men fy fan vad ont jag har nu. ligger med rispåse på maggen och har tagit akut magtablett. hoppas bara jag kan sova inatt! 

har kommit hem från saarah för en stund sen. hon laga ugnskorv! så jäkla gött! sen kolla vi bb och klickade in på en sida fanny tipsa om förut, men har inte haft råd att gå in där. men vi fick oss ett gott skratt för det var snorbilligt! en sminksida som har allt vad gäller smink och skönhet! nu inväntar vi med spänning att det ska shippas hem så vi kan göra oss vackra. jag återkommer med resultat, betyg och kanske en bild sen när vi fått hem det och godkänt det. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0