godmorgon!

idag har jag ingen huvudvärk! vi får hoppas att det håller i sig. 

har duschat precis.. morfar har tagit hi en duschstol. så jag får sitta när jag duschar! en sån skulle man ha jämt, himla bekvämt, haha. så nu känner jag mig väääldigt fräsh. 

om en liten stund ska jag åka hem. hem till mig och min lägenhet. det ska bli skönt att sova hemma en natt faktiskt. är kul att vara här ute, men det vill man ju vara när man är frisk och inte har ont. och att få sova i min egen säng kommer göra denna helg. 

såhär ser dagens (gröna) fot ut:




Kommentarer
jennifer kivimäki

men oj! stackare! hoppas att du är på bättringsvägen :)

2011-03-11 @ 11:39:06
URL: http://jenniferkivimaki.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0