godnattis

kom hem för ett tag sen. har varit hos jim och martina! fick skjuts av pontus upp samt fick åka bil hem. inte långa biten att gå, men det hade jag aldrig pallat. jag drack en cider medans alla andra drack massa ;) när skjutsen hem kom stannade dom andra kvar. det kändes surt att behöva åka hem när man vet att dom andra ska ut på krogen och skaka rumpa. jag vill också!!!!
men nu är jag hemma och har parkerat röven i soffan med foten uppe på ryggstödet. den är så jävla lila-blå-gul, sväld och dunkar och har sig. (foten alltså, inte soffan) ååååh, jag ger bort den!! anyone??

äter rostad macka och dricker jucie. på teven är det bara skit.... hör hur mina vänner går förbi utanför och härjar och skrattar. jag har också skrattat ikväll! men fick jag vara frisk och jobba och träna, så skulle jag skratta jämt.

får se vad doktorn säger på måndag.. (är bara sjukskriven tills imorn) och dom enda skorna jag kommer i är ett par uggs. och då är det trångt...vad ska jag jobba i för nåt? ska jag halta runt hela dagarna? lever ju på värktabletter dom flesta dagarna också... det är surt med längre sjukskrivning, men jag tror att det är det bästa..

önskar egentligen att fotjävlen var av så jag hade fått gips och allt låg på plats. då vet man att efter 3 kanske 2 månader så är allt som vanligt. nu har man ju ingen aning om det går upp igen.. ena dagen är det lite mindre svält, och nu är det som olyckskvällen. fast jag bara har setat i soffan hela kvällen...man vet ju inte om muskelfästerna kryper på plats igen? om ledbanden sväller ner av sig själv? hur länge ska värken hålla i? när går det där över då? säger alla... jadu, jag har ju ingen aning. det är bara att hoppas, typ. ååååh! blir crazy.

godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0