tvåtusen elva noll tre sexton

har så mycket jag vil skriva om så jag vet inte vart jag ska börja. mest drygt är att jag inte har min egen dator tror jag. haha. man blir hemmakär, tom i en dator. våran chef ska sluta, vi har fått ny chef, saknar mina kollegor, vill tillbaka till jobbet. eller jobben. men som det ser ut så måste jag gå till läkaren på måndag och be om förlängd sjukskrivning.. känns sådär va. det här blir man ju knäpp på! 

har iiallafall fyndat här på byn idag. två ljusstakar, en väska, en vas, två kjolar och en spetstop. inte ens 200kr betalade jag. och mamma köpte en duk och en vas för 70kr. i turkost. det är typiskt mammas färg. tog dock dubbelt så lång tid att gå runt där nere, med tanke på kryckor och jävelskap. men det var skönt att komma ut en stund. nu är den insmord igen, foten, har nåt starkt liniment som bränner utav helvete. för då slipper man tänka på att foten gör ont, då tänker man på det istället.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0