torsdagsmys

woho! har haft en fantastisk ledig dag än så länge! som vanligt har jag inte varit ledig.. eller när man har en ledig dag, då räknas det att vara ledig från jobbet va? för när man har en ledig dag så gör man ju dom saker man inte hinner när man jobbar. hum. måste fundera på den.


jag har:
varit hos massörn
storstädat lägenheten
druckit kaffe med mamma
fått hit mäklaren och värderat om lägenheten
varit och ätit lunch på thaien med bra sällis
kollat på våran nya fina l***l
varit hos frisörn som tränat en slutprovsfrisyr
tagit en tur genom borlängestad och sedan hem
svarat på lite mejl


och nu lagar jag mat till mig och sarah! det blir baconlindad kyckling med grönsaker i ugn



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0