diamonds are a girls best friend.

förmiddagen idag skulle bestå av plugg. men blev istället bråk och skrik och betala räkningar. men nu är vi sams. (det var jag och min kära mor som åkte ihop, men det är inte så konstigt att man tar ut det på varann när man går på varandra hela tiden så när jag är arg så är hon närmast och enklast att skälla på) men nu sitter jag här igen och läser och sätter klisterlappar i boken, tar bort en klisterlapp efter att en sida är inskriven i mitt word dokument. ni vet staden som jag pratat om? det är fortfarande det jag tjatar om... i hate it.    har hunnit med och fått massage också. hon kommer hit och alla alla andra med, så slänger hon upp bänken så får man ställa sig på kö. haha, nej inte riktigt.. fyfan vilken pain. fast det blir förhoppningsvis bättre sen. kung massör vi har.

nu sitter dom andra och fikar (jag har redan fikat färdigt, hör ni? jag fikar. jag brukar inte fika. men har faktskt blivit mer och mer när m&m är här) två tjejer är här. smyckesgrossist. jaaaaaaaa, jag avslöjar mer och mer för varje gång    det är så spännande och roligt och så mycket fina grejer. så snart vi har bestämt oss så kommer ni få se vad det är för fint!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0