don't bring trouble.

när jag skulle åka till jobbet imorse (som förövrigt var en förbannat snurrig dag med mega mycket folk, sara hade sålt 10!!!!! par jeans första timmen innan jag kom. men såklart skitkul!) så stog det två gubbar vid busshållplatsen. såna gubbar man ser mycket av på stan.
ena berätta att han skulle på birka båt

''jag ska åka båt jag. du vet en sån som går på tv''
''jaja....( den andra muttra lite )''
''ja, det ska bli himla trevligt. och själv åker jag också!''
''hmpf, själv? säkert...skant du ha nån kvinna med dig den här gången?''
''kvinna? hela båten är ju full i kvinnor. varför ta med matsäck dit det redan finns mat?''
''ja, men då lär du ju pricka ordentligt den här gången''
hahah. jag skrattar för mig själv när tänker på det. vilka sköningar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0