mina nya snyggingar



var lite hårda i skinnet men passade bra. iallafall på ena foten, för jag får inte på mig några andra skor än med knytning änsålänge. men det är sååå mycket bättre än uggs eller endast sockor. hihi jag har vaaaarit på jobbet idag och jag var glad hela dageeeeen! har saknat mina fina kollegor, och senare i veckan får jag träffa resten. :)

imorn ska jag på banken för har lyckats slarva bort mitt bankkort. smart ass me! och jag lovar att när jag spärrat det gamla och beställt ett nytt, så kommer jag att hitta det gamla på nåt skitsmart ställe.. det brukar vara så va? haha. 

nu ska jag kolla på nån läskig serie så jag inte kan sova, hihi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0