sov i ro våran fina vän.

sov i ro våran fina vän, pappa, morbror, son, bror
det känns så himla overkligt att du inte finns mer. att du inte kan retas mer så som bara du kan. kläcka dina dumma kommentarer eller kloka ord. att vi inte kan kramas och skratta allihopa igen. vi saknar dig! jag får inte fram vad jag egentligen vill ha sagt. så det kommer säkert att komma fler rader senare.

mina fina kusiners fina pappa är nu borta. och mina tankar finns hos er dygnet runt. ♥

ta hand om varandra, och ta dagen som den kommer och var rädda om det ni har! det kan ta sekunder så är det borta, precis som i det här läget.


Kommentarer
emelie.e

usch så trökigt :( lider med dig gumman. låter bara tragiskt.. :/ <3

2011-04-07 @ 20:51:53
♥ SmyckenbyAnna - Egentillverkade smycken

tänker på er!

2011-04-07 @ 20:57:16
URL: http://smyckenbyanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0