vi lär oss något nytt varje dag

godkväll!
ja har nyss kikat på massa timmars desperate, det är så underbart :) och nu är det spännande vem som han gifter sig med, och det var spännanden nästan hela programmet idag. menmen, vi håller ut till i höst och får reda på allt då :) efter att jag och mamsi hade vart i säter och hämtat symaskinen och köpt hårfärg så slängde vi oss i soffan med jordgubbar och grädde.. mumma! :)

igår var fanny här, vilket var mer än ett år sen sist. galet! men det var trevligt :) vi drack vin, fixade bloggen, provade bhar, snackade skit och kollade csi miami tills vi blev så trötta så vi näsan kröp upp för trappan :) godaste vinet ever tror jag! så det blir det på lördag, det och massa hallon till :) innan det var v och tränade... det känns idag :) och efter min galna springning i regnet på söndagkvällen, haha. så skönt, och så bra jag är!

idag har dagen tillbringats på kupolen med fanny såklart. hon behövde en ny gagarob, och det fixade vi såklart :) klocka, skor, leginns, 2 klänningar, 4 tunikor osv... :) bara krims kramset och lite detaljer kvar som vi ska fixa på lördag! jag köpte också lite nytt, en långklänning!!!!!!!, två linnen och 2 par skor... mamma blev inte glad :) vi har inte plats för föer skor. måste bygga om säger jag ju! ;) anledningen till att jag hämtade symaskinen var för att jag skulle sy om fden andra långkläningen som jag köpte förut... men det bev inte av idag, så det får bli en regnig dag lite senare istället.

imorn väntas jobb, tessan ska iväg med plutten så då jobbar jag ist :) med lisa! galet längesen, blir skoj :) så efter det blire att bli kvar i borlänge för trevligheter hos sarah's. vet inte om jag får säga nåt mer, men jag kan nämna att en viss pingla fyller 19 år! :)

men nu lär jag dra mig.... för ska köpa glasögon till mamsi imorn innan jobbet, och packa inför det på kvällen. så kläderna och det får ni se sen! och bilder från den underbara pedikyren jag fick idag :-D
godnatt hörrni, puss ♥  feels better now - thanks to you :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0