så himla roligt det

idag har vi vart på galaxen och börjat jobbet! vi har satt upp såna här ↓  bås överallt. 140 stycken. och det är 4 delar i varje bås. det var några bitar, spikar, klossar, bockar osv. inte så roligt, men lärvärt. så imorn ska vi dit och riva ner det igen, wiho vad det känns värt! nej, jag menar det inte. men emelie har gjort min dag, som vanligt =)

nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag fixa mig och iväg på avslutning med handbollen, eller vi ska iaf spela lite match och fika. sen ska jag upp till mockfjärd. modevisning ikväll igen =) så himla roligt det, dock.






Kommentarer
Anonym

Få vi se några modell bilder sen då?? =)

2009-03-25 @ 22:07:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0