sprutan!

jag tog srutan idag också. för cancer. mest var jag så nervös och höll på och fjanta runt med att jag skulle börja böla, men jag la mig ändå på sngen för att försöka lugna ner mig genom att ligga och prata för mig själv. hahhh. så när jag väl ligger där och snackar så har hon redan dragit i sprutan och det är klart. när jag tänker efter nu så kände jag det, men itne så mycket som jag hade tänkt att jag skulle känna. himlans tur att jag är fjantig ibland! och stolt är jag att jag inte svimma den här gången, vilket jag brukar :) hihi


nog om det. jag hittade lite bilder när jag slängde in mobilen nyss
mitt fynd:

en porrig kvinna med dold identitet. men är du intersserad? maila

en röksugen snygging på en balkong mitt i stan

några fulla, trötta katter efter en kastrering

paket som jag fick av farmor/faster/gammel farmor
(värsta mysiga kopparna :) och i kuvertet ligger körkortspengar)

en krogdebuts fritte

två fulla brudar på s2!

bakisclaris med blåsbubblorna

den meterlånga istappen mitt i natten

yes! fick mejl precis, vi är anmälda!! nu blire hårdträning med tjejerna inför cupen om två veckor ;)

puss


Kommentarer
claris

du grät ju inte heller tuffing! ;D

2009-03-04 @ 20:04:05
URL: http://bellesblogg.blogg.se/
emelie

tuffing där! :) inte kula tt du är sjuk helatiden ju:/ och de där med vitlöken va nå nytt för mig:P kul att ni är anmä'lda ju:D krya!

2009-03-05 @ 17:23:13
Sarah

Fyfan för sjukhus! men på tal om bilderna, STÖRTSKÖNA! ;D

2009-03-06 @ 01:24:11
URL: http://sarahedvall.blogg.se/
Lovajjs

oh läcker bild på mig! ;)

2009-03-06 @ 01:27:40
URL: http://lovisagunnarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0