tills jag känner för att flytta

blev myskväll igår i solvarbo. claris, anna, martin, emil och johan :) kallt som fan var det i huset som vi fick tända tusen jus och ra på alla elementen och göra eld i öppna spisen, och mest av allt gömma oss under massa filtar. vi kunde itne bestämma film, men när vi väl hade gjort det (eden lake), så tyckte vi, eller mest jag att den var skitläskig.. eller den var inte läskig, men på trailern så såg man vad som skulle komma, och när man förstod att det var nära så tyckte jag det var dags att slå av. då svek en del av sällskapen när vi slog på nästa film.. sen drog resten och jag somnade i soffan. skön kväll ändå.



jag har nyss ätit kycklingwok innan jag sprang ut i garaget och hämtade kartonger, för nu är det dags att jag tar tag i mitt rum. det ser ut som en bomb har slagit ner där. så jag tog mest tag i det enkla, flyttahemifrån grejerna som har vart inslängda i garderoberna sen jul och födelsedag och mina små shoppingvändor, så kläderna har förståeligt legat så fint på golvet. det var liksom enda stället dom fick plats på, haha. men nu åker grejorna ner i kartonger och ut i förrådet till jag känner för att flytta ut!


Kommentarer
johanna

ey, vi kollade också på eden lake igår :p

2009-03-29 @ 17:16:17
Anonym

haha, okej. jag tyckte mest den var läskig :D så man kan väl inte säga att jag kollade på den, haha.

2009-03-29 @ 17:29:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0