fredagen den 13.

godmorgon alla glada! :) fredagen den 13 är det idag. det säga vara en otursdag ju, så vi får väl se hur den här dagen artar sig. jag har precis kommit ur duschen, så ska ner och blåsa ur håret nu. sen ska jag klä på mig och vänta på morfar, mor ska med in till stan också. dropppa mig i skolan, sen ska dom handla resten av grejerna. idag ska golvet läggas :) vilken skillnad det är där inne, det är helt galet. och det blir så snyggt! iih. så under nästa vecka öppnar vi vår butik! jag säger till, för då lär ni ju komma hit och titta på allt fint :)

var in på jobbet igår. vilka sköna människor jag jobbar med, gillar er! (jag vet att ni tjuvläser;) hittade ett par wetlook leggins, såna här riktigt blanka! för jag märkte visst för några dagar sen att mina som är från gina har blivit genomskinliga, och det är ju inte så himla charmigt att glida runt i. sen hittade jag också ett par gråa leggins, dom såg ut som sammet på långt håll, men det var inte det. dom var ascoola, så såna måste jag nog ha istället för jeansen. för underjeans kvällen vi hade så fick ett par gråa stuprör följa med mig hem, men jag sa att ''dom där kommer jag inte använda'' så jag bytte dom mot ett par killbrallor, lite loose. assköna. lika som jag tvingade pontus att köpa när vi va på shopping (y) sen hittade jag julisklapp som jag nämnde igår. och en tischa åt mig själv såklart. haha. men nu var det längesen jag handlade, så nu får jag. :)

ojoj vad jag skriver. och tiden stannar inte upp för det, jag måste rusa... :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0