jumping all around

håller på med alldeles för mycket! ..och helst av det jag absolut inte borde göra just för tillfället. för många bollar i luften. jag undrar hur jag ska hinna med allt. jag har gjort lite läxa, men inget är klart än. och nu ska vi pröva ut underkläder till söndag, då blire modevisning igen, älskar det där faktiskt. thanks to the gym, som jag spenderade två timmar på igår. hihi. så nu ska jag göra det, sen ska jag fortsätta plugga, och knäppa fler kort ute där. skriva lite om det. fika lite. säkert ha åsikter om vad dom andra ska ha på sig också. borde hänga in kläderna på golvet i min tredje nya gagarob också, men det får vänta.. fint väder är det ute också, så borde kanske ha tagit sig en skön promenix innan solen försvinner, fast det kommer jag inte hinna. måste in till stan också, fixa lite på det största som kommer ske snart. shit. aa, sen saknar jag dig som galning. och dig skulle jag behöva prata med. klumpen i magen måste försvinna snart, för rätt mycket av dig är det som förstör min brain just nu. fast äckligt bra jag är på att koppla bort det, sväljer ner det bara. hur bra det är i slutändan vet ingen, men. hoppas också på att jag får ett samtal i slutet av veckan som är positivt, annars ligger jag risigt till. det är tur jag har några sköna bönor som är galet bra, dom kallas även för vissa vänner och några familjemedlemmar. tack. :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0